In which case should managers only send e-mails to their employees? A. When a meeting is too costly to organize. B. When no urgent information needs to be communicated. C. When their emplo

In which case should managers only send e-mails to their employees?

A. When a meeting is too costly to organize.

B. When no urgent information needs to be communicated.

C. When their employees are too exhausted to join meetings.
D. When a meeting is necessary but too time-consuming.

Trả lời

Đáp án B

Trong trường hợp nào các nhà quản lý chỉ nên gửi e-mail cho nhân viên của họ?
A. Khi một cuộc họp quá tốn kém để tổ chức.
B. Khi không có thông tin khẩn cấp cần được truyền đạt.
C. Khi nhân viên của họ quá mệt mỏi để tham gia các cuộc họp.
D. Khi một cuộc họp là cần thiết nhưng quá tốn thời gian.
Căn cứ vào thông tin sau trong đoạn văn:
If all that’s on the agenda is a quickly catch-up, or some non-urgent information sharing, it may better for managers to send an e-mail to his or her subordinates instead.
(Nếu tất cả những gì trong đề tài thảo luận nhanh chóng được bắt kịp hoặc một số thông tin chia sẻ không khẩn cấp, thì tốt hơn là các nhà quản lý nên gửi e-mail cho cấp dưới của mình.)

Câu hỏi cùng chủ đề

Xem tất cả